fredag 21 oktober 2011

Skam den som ger sig!

Nu har jag pysslat ihop den stackars vovven, inte kunde jag bara kasta bort den? -Nej! Så imorgon ska jag fixa lite till med den, den ser ju inte direkt perfekt ut, hehe.. Med lite turkos färg och lite lera för att fylla ut hålet i pannan, så blir han nog fin igen.

Kan passa på att tipsa om detta lim! -Kommer från Panduro ca 40:-
Man kan limma det mesta med det och det håller verkligen. Hett tips!

1 kommentar:

Anonym sa...

Där krävs verkligen tålamod!