torsdag 20 oktober 2011

Foo dogs


Idag hämtade jag dessa puddingar, ett par Foo dogs. Men tyvärr var huvudet på den ena krossat, trots enormt bra packetering.. ville nästan grina lite. Får se om jag kanske kan limma, men troligen inte.. Hundarna är köpta på tradera, enormt bra kille jag köpte av, ville kompensera.. men tycker nog inte att det är hans fel. Hans packtering var verkligen super! ..Men jaja.. Den jag har kvar är iaf fin.

Inga kommentarer: