Nu har jag pysslat ihop den stackars vovven, inte kunde jag bara kasta bort den? -Nej! Så imorgon ska jag fixa lite till med den, den ser ju inte direkt perfekt ut, hehe.. Med lite turkos färg och lite lera för att fylla ut hålet i pannan, så blir han nog fin igen.
Kan passa på att tipsa om detta lim! -Kommer från Panduro ca 40:-
Man kan limma det mesta med det och det håller verkligen. Hett tips!
1 kommentar:
Där krävs verkligen tålamod!
Skicka en kommentar