En av uppgifterna som just nu tar all min tid, är denna darling. Den övre är kameran jag jobbar på, den nedre är originalet. Vi jobbar i Illustrator och vi lär oss verkligen massor av den här uppgiften! Imorgon ska jag börjar på objektivet. Än så länge är själva kamerahuset, med dess knappar och grejer, grovt klart. -Ska fila vidare med lite småfix.. småfix som troligen tar många timmar. Idag har jag suttit i skolan med denna kamera från 08:40-21:30.. Yey! Avbrott en timme för lunch med min älskade Hanna, och knappt en timme för middag vid 18.. Gäääsp! Nej, nu blir det att sova! -Nattinatt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar