fredag 21 oktober 2011

Sånt jag pysslar med..


En av uppgifterna som just nu tar all min tid, är denna darling. Den övre är kameran jag jobbar på, den nedre är originalet. Vi jobbar i Illustrator och vi lär oss verkligen massor av den här uppgiften! Imorgon ska jag börjar på objektivet. Än så länge är själva kamerahuset, med dess knappar och grejer, grovt klart. -Ska fila vidare med lite småfix.. småfix som troligen tar många timmar. Idag har jag suttit i skolan med denna kamera från 08:40-21:30.. Yey! Avbrott en timme för lunch med min älskade Hanna, och knappt en timme för middag vid 18.. Gäääsp! Nej, nu blir det att sova! -Nattinatt!

Inga kommentarer: