Nu har jag gosat ner mig i soffan, ätit frukost och tottat på 7th heaven. En underbar morgon -välförtjänt! Dessutom har hundarna fått komma på plats, ja tilläfälligt, vi får se om dom får bo kvar just där. Till att börja med ska jag iaf laga klart den skadade vovvsingen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar