onsdag 19 oktober 2011

Det är ju lillördag trots allt..

..Så, vi tog vad som fanns hemma.. Det blev en liten förrätt, i form av en bruschetta, på mitt eget vis. Till huvudrätt denna afton serveras marinerade kycklingfilér samt pommes frites.

Själva röran till bruschettan:
Gurka
Tomat
Soltorkad tomat
Rödlök
(Allt hackat i småbitar)

Salt
Vitpeppar
Vinäger
Olivolja

Rör ihop allt och servera på ett ungsrostatbröd.

Smaklig måltid!

Inga kommentarer: