onsdag 19 oktober 2011

Ta in höstens färger.


Nu är det omgjort i vardagsrummet igen. Ny matta och massor av mysig färg!
Kika in på min sida på StyleRoom, för mer bilder.

1 kommentar:

glasruta sa...

du är så duktig på att få det mysigt! hihihihh superfint!