onsdag 19 oktober 2011
Ta in höstens färger.
Nu är det omgjort i vardagsrummet igen. Ny matta och massor av mysig färg!
Kika in på
min sida på StyleRoom
, för mer bilder.
1 kommentar:
glasruta
sa...
du är så duktig på att få det mysigt! hihihihh superfint!
20 oktober 2011 kl. 19:21
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
du är så duktig på att få det mysigt! hihihihh superfint!
Skicka en kommentar