..Men nu vet jag! Lagerhause har öppnat webbshop! Fick detta tips av Zandra -Tackar! Förr fanns ju Lagerhaus här i Borlänge, men stängde, va faaan liksom?
Kan även passa på att meddela att även Monki har öppnat webbshop,
även detta tips kommer från min fina vän Zandra.
Jag har här ovan plockat ut några färgstarka favoriter från Lagerhaus :)

1 kommentar:
Bästa nyheten på länge!!
Skicka en kommentar