Kan ju tillägga att jag snott den här idén.. Vi var på bröllop i sommras och bruden är en riktigt pysslig donna. Hon hade dekorerat med just glasburkar. Olika storlekar av glasburkar prydde borden med värmeljus och murgrönor som slingrade sig över bordet. -Otroligt vackert!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar