fredag 7 oktober 2011
Ung drill..
Det är mycket inredning nu, men det blir liksom så på hösten.
Man vill ju mysa till sig i sitt bo, inreda idet ;)
Små ramar 49:-/st hos
Lagerhaus
Stor ram 249:- hos
IKEA
, finns även som
spegel
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar