fredag 7 oktober 2011

Ung drill..


Det är mycket inredning nu, men det blir liksom så på hösten. 
Man vill ju mysa till sig i sitt bo, inreda idet ;)
Små ramar 49:-/st hos Lagerhaus
Stor ram  249:- hos IKEA, finns även som spegel.

Inga kommentarer: