Dessa brutalt fina prylar fick av Johans underbara farmor idag! Johan har nog inte vågat visa mig hennes loge och skrymslen förr, han vet ju hur prylkär jag är.. men idag gjorde han det! Och titta vad jag hittade för fint!
Älska hornet!!! Så snyggt! Ett sådant ska jag med ha, den dagen jag har plats för ett ;) Min mormor har ett i sin hall som jag tänkte flirta till mig. Hihi! Supersnyggt verkligen!
2 kommentarer:
Älska hornet!!! Så snyggt! Ett sådant ska jag med ha, den dagen jag har plats för ett ;) Min mormor har ett i sin hall som jag tänkte flirta till mig. Hihi! Supersnyggt verkligen!
Tackar, tackar :D Hoppas du lyckas med flörten, håller med, det är galet snyggt! ;)
Skicka en kommentar