Ibland, när du bara sitter där.. du gör inget speciellt, bara sitter där, kan jag komma på mig själv med att undra "Är det sant? Är han min?" ..ibland måste jag nypa mig i armen också. -Men det är faktiskt sant. Galet.
1 kommentar:
Anonym
sa...
Visst är det en underbar känsla!? Grattis! Kramar från mamma.
1 kommentar:
Visst är det en underbar känsla!? Grattis! Kramar från mamma.
Skicka en kommentar