söndag 2 oktober 2011

Vad vore jag utan dig?





Ibland, när du bara sitter där.. du gör inget speciellt, bara sitter där, kan jag komma på mig själv med att undra "Är det sant? Är han min?" ..ibland måste jag nypa mig i armen också.
-Men det är faktiskt sant. Galet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det en underbar känsla!? Grattis! Kramar från mamma.