Idag har vi varit på marknad ute hos svärföräldrarna. Supermys! Alla Johans syskon är där och vi äter lunch tillsammas och går på marknaden. Det var andra året jag var med idag. Shoppade lite på marknaden, det blev ett höst-te, lite ren och vilsdvinskorv, knäckebröd och så klart marknadsgodis :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar