Så här började jag min dag idag, underbart! ..Eller ja, först vaknade jag 07:43, bakis med huvudvärk, gick upp duschade och sen la jag mig i sängen och pluggade, duktigt! ..Sen åt jag denna mysiga frulle, där efter fortsatte jag med att vara duktig och gjorde en rejäl storstädning! Bara badrummet tog nog 1,5 timme.. men så fint här är nu! :)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina sambos :) -Fina Cathrine har fixat lördagsmys!
-Både bra början och avslut på denna dag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar