lördag 1 oktober 2011

Vi träffad Borat igår..

Igår var verkligen en otippat trevlig kväll! Jag hade inte alls energin för att partaja, men av någon anledning får den där Cathrine med mig ändå.. Så vi drack lite vin här hemma, dressade och mejkade oss.. och vipps så var vi på väg till studentlyorna. Där blev det lite mer vin tillsammans med trevliga klasskamrater. Sen drällde vi upp till Kåren, där vi träffade Borat i baren, haha.. ah hur som helst var det en kanonkväll! Fyra av fem toast.

Inga kommentarer: