torsdag 6 oktober 2011

Nya "tv-bänken"..

 Jag blev kär här om dagen. Jag hittade detta plåtskåp på "Ta till vara" här i Borlänge. Skåpet har lite "skönhetsfläckar", precis som jag vill ha det! Kistan från IKEA fick gömma den enorma fula basklumpen.. Så nu är alla fula teknikprylar gömda! -Så lycklig! ;) ..Kan tillägga att skåpet kostade 50:- F Y N D !!

4 kommentarer:

maddis sa...

men vart är den gamla tvbänken ?! :)

cellan sa...

Den ligger på blocket nu, en vit lack, från IKEA :) -Sugen? ;)

Sandra sa...

Men skitsnygg! den där vi jag också ha! =)

Ea sa...

Blev ju hur bra som helst, snyggt skåp!