Jag blev kär här om dagen. Jag hittade detta plåtskåp på "Ta till vara" här i Borlänge. Skåpet har lite "skönhetsfläckar", precis som jag vill ha det! Kistan från IKEA fick gömma den enorma fula basklumpen.. Så nu är alla fula teknikprylar gömda! -Så lycklig! ;) ..Kan tillägga att skåpet kostade 50:- F Y N D !!
4 kommentarer:
men vart är den gamla tvbänken ?! :)
Den ligger på blocket nu, en vit lack, från IKEA :) -Sugen? ;)
Men skitsnygg! den där vi jag också ha! =)
Blev ju hur bra som helst, snyggt skåp!
Skicka en kommentar