Så, nu har jag slängt ihop ett bröd, som jag hoppas blev underbart gott, i sånt fall får ni receptet sen ;) Innan brödbaket har vi varit och lunchat med Johans föräldrar, samt hälsat hos hans syster med familj. Vi bjöds på en liten dansshow till Lambada av Johans systerdotter och systerson :) Så söta!
Nu blir det att ta tag i pluggandet..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar