Dagens lunch: Parmaskinka, brie och tomat på en bädd av sallad och bullgur. Över detta ringlade jag lite honung och strödde lite jordnötter samt havssalt. -Mumma!
2 kommentarer:
Lovisa i GD ^^
sa...
Men vilken himla fin blogg du har :) Och satan vad hungrig jag blev! Parma <3
2 kommentarer:
Men vilken himla fin blogg du har :) Och satan vad hungrig jag blev! Parma <3
Men du, det är såg sjukt gott åt! Det vattnas i munnen och jag insåg precis hur hungrig jag är! ;)
Skicka en kommentar