torsdag 22 september 2011

Håååniing!

Dagens lunch: Parmaskinka, brie och tomat på en bädd av sallad och bullgur. Över detta ringlade jag lite honung och strödde lite jordnötter samt havssalt. -Mumma!

2 kommentarer:

Lovisa i GD ^^ sa...

Men vilken himla fin blogg du har :) Och satan vad hungrig jag blev! Parma <3

Ea sa...

Men du, det är såg sjukt gott åt! Det vattnas i munnen och jag insåg precis hur hungrig jag är! ;)