lördag 15 oktober 2011

Välkommen in.

Igår hade vi en väldans trevlig skara människor här, ett par donnor från klassen och lite andra vänner. Mycket trevlig! Här ser ni förresten nya mattan, vad tycks? Jag ska slänga upp mer bilder senare.. där man ser matten bättre ;) Just det! -Jag har hängt om bland alla tavlor också :)

Inga kommentarer: