lördag 22 oktober 2011

Me, myself & I

Karln drog till Adam och kollade cool 3D film.. Så nu blev det egentid. Kanske behövd? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

det tror jag nog att du behövde! jag dricker förövrig samma ramlösa som dig ikväll haha, den är underbaaaaart god! //hannapanna