Gillar verkligen båda. Den första skulle passa bra in hemma hos mig nu. Fast den andra var minst lika snygg, ser lite ut som en natthimmel med små små fina stjärnor, lite rymden. Tjusiga! Men som sagt, inga studentpriser direkt.
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Gillar verkligen båda. Den första skulle passa bra in hemma hos mig nu. Fast den andra var minst lika snygg, ser lite ut som en natthimmel med små små fina stjärnor, lite rymden. Tjusiga! Men som sagt, inga studentpriser direkt.
Skicka en kommentar