onsdag 12 oktober 2011

Ja ä int bitter..

Sovit på soffan sen 20.00 (Eller ja, jag vaknade väl till några gånger när Johan vrålade ikapp med TV:n..) Flyttar in till sängen nu. Grattis Sverige btw..
P.s vore as nice om jag fick bli helt frisk nu, fryser/svettas/snorar/huvudvärk.. skulle gärna utnyttja det där friskiskortet jag la 2000kr på förra veckan. Bitter.
-God natt.


..Dock piggade följande upp mig en smula nu :)
"Dina inredningstips är toppen. :)" -Angelica
Så lite kan värma så mycket!

1 kommentar:

Angelica sa...

Hehe, kul att du blev uppiggad av kommentaren! =P