Sovit på soffan sen 20.00 (Eller ja, jag vaknade väl till några gånger när Johan vrålade ikapp med TV:n..) Flyttar in till sängen nu. Grattis Sverige btw..P.s vore as nice om jag fick bli helt frisk nu, fryser/svettas/snorar/huvudvärk.. skulle gärna utnyttja det där friskiskortet jag la 2000kr på förra veckan. Bitter.
-God natt.
..Dock piggade följande upp mig en smula nu :)
"Dina inredningstips är toppen. :)" -Angelica
Så lite kan värma så mycket!
1 kommentar:
Hehe, kul att du blev uppiggad av kommentaren! =P
Skicka en kommentar