lördag 15 oktober 2011

Hårt och kallt, kan helt klart vara ombonat.

Jag verkligen älskar industristilen! Att inreda något så varmt som sitt hem, med diverse hårda kalla detaljer bryter av på ett underbart sätt.  Men! -Jag har väldans svårt för när det blir för mycket.. Att bo i ett museum är inte ombonat, hitta en bra nivå, plocka ut detaljer. Collage och butikers skyltningar är inspiration, inte ett hem. Det samma gäller självklart andra stilar, Orientalisk, Shabby Chic, Art Deco och Marint för att nämna några. Tänk på att du/ni ska kunna leva i ert hem.

Inga kommentarer: