söndag 25 september 2011

Nytt sovrum -Industri.



 I   Industri!  Jag har verkligen kärat ner mig i industristilen. Så nu har vårt sovrum fått sig en lite släng av just detta. Mer ska det dock bli! Den vita vägghyllan ska bli en rostfri är det tänkt, även sänglamporna ska bytas ut till något lite råare.

Inga kommentarer: