lördag 24 september 2011
Grattis kära Emil!
Dessa tavlor fick min kära svåger, Emil, i födelsedagspresent igår. Det är mina egna alster, bilder med en Oasis-titel. Både min Johan och hans bror Emil är nämligen stora fans av dessa grabbar ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar