lördag 24 september 2011

Grattis kära Emil!


Dessa tavlor fick min kära svåger, Emil, i födelsedagspresent igår. Det är mina egna alster, bilder med en Oasis-titel. Både min Johan och hans bror Emil är nämligen stora fans av dessa grabbar ;)

Inga kommentarer: