måndag 26 september 2011
Blää.
Känt mig risig flera dagar, men har känts överkomligt. Men idag har jag fryst, svettats fryst igen.. känt mig febrig o hemsk, har huvudvärk och känner mig mest riktigt äcklig.. Skulle jobba imorgon, men icke... blir sängen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar